Jun 28, 2012

Parduotuvė: La tennis Bensimon

bensimon copy
Vakar naktį staiga nusprendžiau, kad būtinai tuo momentu noriu nusipirkti vasarai Bensimon'us. Bet bėda ta, kad šiandien pas Goda pasimatavau jos Bensimon'us ir supratau, kad užsisakiau laabai perdidelius.. Iki liepos 9 dienos turėtų atkeliauti labai žavūs, bet man per dideli bateliai.

Taigi turiu jums tokį pasiūlymą!

Parduodu naujus šviečiančius geltonus Bensimon'us

BENSIMON
❤ Geltoni!!!
Labai vasariški ( ir galima plauti skalbimo mašinoj)
❤ Paryžietiški
❤ Juos nešiojo Brigitte Bardot ir Jane Birkin

Dydis: 7/41 (kai kur rašo, kad 40.5)
Kaina: 67 lt
Jei neatsiras norinčių teks batelius gražinti.
Daugiau batelių nuotraukų rasite čia ir čia.


Rašykite> do.you.have.a.dream@gmail.com

9 comments:

  1. gėda pripažinti, bet pirm kartą juos pamačiau ir likau apžavėta!

    ReplyDelete
  2. Deje, visiškai ne mano dydžio, o dabar kaip tik ieškau mielų kojai ir akiai sportbačiukų

    ReplyDelete
  3. as pries pora dienu is asos savuosius gavau :) melynus grazuolius, tobulai atrodo ir lb patogus..mokejau lb mazai, kaip bensimonam..ech tos nuolaidos

    ReplyDelete
    Replies
    1. As ir apie tuos melynus galvojau!:) bet kazkaip uzsinorejau ryskesniu.

      Delete
  4. Dievinu Bensimon , turiu ir sau kelias poras ir vaikui :) Jei būtų mano dydis tikrai paimčiau . Beje kaip pigiai perkate , aš dvigubai daugiau mokėjau :))) Vilniuje pirkome . Dabar dar vienus užsisakiau tai kaina panašiai apie 80lt

    ReplyDelete
  5. Be galo noriu isigyti savo pirmus Bensimon :) Gal pakonsultuosit, nes nezinau ar imti 6 dydi ar 6.5 (mano lietuviskas 39). Antra diena vargstu, vienur raso, kad atitinka dydi, kitur, kad batukai pamazinti ir geriau siek tiek didesni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Egle,
      Na mano dydis 39.5, o pirkau 39 Bensimonus. Is pradziu vos vos spaude, bet dabar jau kaip tik:)) sunku su jais, nes sake ir nuo modelio truputi tie dydziai skiriasi.

      Delete
  6. sveiki, noriu isigyti - kaip galeciau? per jus???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agne, deja prdavinejau tik viena man per didele pora:)

      Delete